Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji:
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2.Odesłanie produktu:
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu na adres siedziby firmy wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. 


3. Wysyłka:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


IWOJA JACEK ANDRZEJCZAK  
ul. NOWORUDNA 2 
ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI 
95-070 

4. Uznanie reklamacji lub jej odrzucenie: 

Wyślemy do Ciebie zwrotnego maila o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji wraz z informacją dot. zwrotu płatności za produkt oraz prawami jakie Ci przysługują w związku z reklamacją.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną zwrócimy Ci koszty Dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy.)

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

 

Zwrot towaru

1. Formularz zwrotu/reklamacji:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

IWOJA JACEK ANDRZEJCZAK  
ul. NOWORUDNA 2 
ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI 
95-070 

 

2.Odesłanie produktu:

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Przesyłki zwrotne, które zostały nadane za pobraniem nie będą odbierane przez Nas.

 

3. Przyjęcie przez Nas przesyłki zwrotnej:

W momencie otrzymania Waszej przesyłki, sprawdzimy dokładnie produkt wraz wszystkimi otrzymanymi z nim/nimi akcesoriam oraz paragonem lub fakturą. 

Wyślemy do Ciebie zwrotnego maila o przyjęciu lub odrzuceniu przesyłki wraz z informacją dot. zwrotu płatności za produkt. 

Dokonujemy zwrotu płatności w ciągu 14 dni od chwili otrzymania zwrotu Produktu lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania.

 

 FORMULARZ ZWROTU

 

 

Nasza historia

To nie są zwykłe skarpetki. Zanim włożysz je na stopę wiedz, że wkładamy w ich produkcję każdego dnia całe swoje serce, ale nie tylko.
Jesteśmy Rodzinną firmą, która produkuje skarpetki od ponad 20 lat. Nasza miłość, wiedza oraz doświadczenie i materiały najwyższej jakości czynią je wyjątkowymi, bo...
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl